Conversie Team

Onze visie en missie

Onze visie is dat je er alles aan moet doen om de inspanning die je levert, in tijd, energie en geld, om onderscheidend present te zijn op het internet, te verzilveren.

Het is onze overtuiging dat als iemand zijn of haar interesse bewijst op jouw website, dat het de moeite waard is om deze bezoeker proactief te benaderen.

Wij zien het als onze missie om new business afspraken te genereren op basis van bewezen interesse op de website.

Conversie betekent voor ons: het arrangeren van een kwalitatief hoogstaande afspraak tussen aanbieder en zoeker.
Door te acquireren naar aanleiding van bewezen interesse zijn wij in staat een hoge conversie te realiseren.


Het Conversie Team

In gesprek met oprichter Clement Keyzer

Creatieve ondernemer met hoog oplossend vermogen

Clement, jij bent de ontwikkelaar van LeadSuite; de tool waarmee je zakelijke bezoekers op je website kunt identificeren. Waarom heb je het ConversieTeam opgericht?
In de periode dat ik actief bezig ben met het pitchen van LeadSuite, loop ik er steeds tegenaan dat de meeste ondernemingen er niet op ingericht zijn om acquisitie te plegen. Elke salesmanager wordt hebberig als ik LeadSuite demonstreer en gaat opgetogen terug naar de zaak, in de overtuiging dat hij voor zijn mensen een cadeautje heeft. Ik druk hem nog op het hart: zorg ervoor dat je de opvolging goed inregelt…

Ze komen er niet aan toe…

Als ik dan na verkoop van tijd bel om te vragen hoe het gaat, krijg ik opvallend vaak dezelfde reactie: we komen er niet aan toe. Dan heb je dus de mooiste tool in huis die je je als commercieel mens kunt voorstellen en dan hoor je: ze komen er niet aan toe. Dat was voor mij de aanleiding om de acquisitie naar aanleiding van bewezen interesse als dienst te gaan aanbieden.  Zo is het idee voor ConversieTeam geboren.

Acquireren kost energie…

Bedrijven hebben dus wel accountmanagers in dienst, maar die hebben er de energie, tijd of de skills niet voor. Ze zijn druk met andere dingen. Met wat dan? vraag ik me dan af. Gewoon, met de dingen die ze altijd al deden en die al hun tijd consumeert. Je kunt als salesmanager, commercieel directeur of verkoopleider wel willen dat je mensen ineens heel hard gaan acquireren, maar daarmee drijf je ze feitelijk in een spagaat. Acquireren kost veel tijd en energie en die hebben ze juist hard nodig om een goede accountmanager te zijn. Sterker nog: acquireren vréét energie voor iemand die dat geen leuk werk vindt en kan daar makkelijk op stuk lopen.

Om een lang verhaal kort te maken: schoenmaker hou je bij je leest. Ik ben ervan overtuigd dat wij bedrijven veel te bieden hebben; wij doen het voorwerk en leveren de leads op een presenteerblaadje aan.

Reageren is niet mogelijk